Kártyahasználat

Lássuk, tudunk-e segíteni.

Kártyahasználat

Kártyahasználattal kapcsolatos kérdések

3 Válasz
Elhagytam a kártyámat, mit csináljak?
Ha nem találod a kártyádat, akkor a Portál bal oldali navigációs sávon található beállításoknál tiltsd le, és vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy ki tudjunk neked állítani egy új kártyát.
Ha nem találod a kártyádat, akkor a Portál bal oldali navigációs sávon található beállításoknál tiltsd le, és vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy ki tudjunk neked állítani egy új kártyát.
A kártyádat az iskoládon keresztül kapod meg, ha a te kártyád eltűnt vagy nem rendelt neked az iskolád, vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk, hogy hozzá tudj jutni a kártyádhoz.

Fizetés

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

2 Válasz
Nem ismerek fel egy tranzakciót, mit csináljak?
Ha nem ismersz fel egy tranzakciót, akkor tiltsd le a kártyádat a bal oldali navigációs sávon található beállításokon belül a "Kártya letiltása" gomb használatával és vedd fel velünk a kapcsolatot.
Lehetséges, hogy letiltottad a kártyádat, nézd meg, hogy nincs-e letíltva a bal oldali navigációs sávon található beállítások között, ha nincsen letíltva, és van elegendő pénz az egyenlegeden a tranzakció végrehajtásához, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot.

Feltöltés

Egyenleg feltöltéssel kapcsolatos kérdések

3 Válasz
Készpénzzel csak az iskolai büfében lehet feltölteni a kártyádat.
A banki átutalással történő feltöltés iskolánkként változhat, vedd fel a kapcsolatot az iskoláddal, hogy elérhető-e a banki átutalásos feltöltés és ha igen, hogyan folytassátok.
Ha banki átutalással töltötted fel a kártyádat, akkor az tarthat pár napig amíg a bank és a büfé azt feldolgozza, ha pedig készpénzes feltöltéssel töltötted fel a kártyádat, akkor pedig vedd fel velünk a kapcsolatot.